El nostre valor

Neos és una nova forma d’entendre i desenvolupar l’assessorament a les empreses i institucions. Un assessorament que afegeix valor i que:

• Es basa en el compromís i la relació amb les persones.
  • Es centra en la identificació i solució dels reptes essencials.
  • Persegueix un impacte útil sobre l’organització.

Des de Neos ajudem a millorar les organitzacions a través de la millora de les persones i ajudem a millorar a les persones a través de la millora de les organitzacions.

Que_fem

Aquestes millores les entenem com una millora del rendiment i del compromís de les persones i dels equips que integren l’organització. Ajudem a fer més eficients les organitzacions revisant la seva estructura, els seus processos, identificant i gestionant el seu coneixement crític.

Desenvolupem projectes en els que, la consultoria i l’aprenentatge estan intrínsecament units. Un bon projecte de consultoria ha d’aconseguir canvis a les organitzacions, en els seus processos i en la seva eficiència. Per a això, ha d’aconseguir canvis a les persones. Introduïm el concepte de “la gestió de l’aprenentatge” orientat a aconseguir millores en la capacitació i les competències de les persones.

Què fem a Neos?  Contacta con nosotros: info@neos.cat