Perspectiva
Una part important dels aprenentatges que es produeixen a la feina es generen fora de les activitats planificades de formació.
Les persones aprenem quan tenim algun dubte, un company la resol i portem a la pràctica la solució proposada.
Cal fomentar les trobades d'intercanvi d'experiències entre equips que desenvolupen projectes o porten a terme tasques similars.
Hi ha diferents dinàmiques i processos que donen solució als requeriments dels equips i s'adapten a les possibilitats de l'organització.
Activitats
- Identificarem els reptes de l'organització que poden ser abordats de millor manera gràcies a les d'experiències d'altres equips.
- Analitzarem les diferents possibilitats que existeixen per facilitar la comunicació entre equips.
- Desenvoluparem i compartirem diferents exemples per aplicar-los en l'organització.
Conceptes clau
- Flux de el coneixement
- Espais per a la col·laboració i l'aprenentatge
- Processos per a la comunicació d'experiències
- Rols associats als processos
Resultats
- Relació d'espais i activitats a implantar per facilitar l'intercanvi d'experiències entre equips.
- Descriptiu dels requisits, operativa i errors associats als espais i processos per a l'intercanvi.
Equip
Comandaments mitjans
Àrea Persones
Àrea Processos
Àrea Persones
Àrea Processos
Modalitat
En línia tutoritzat o presencial
Durada
6 hores
3 sessions x 2h
3 sessions x 2h