Perspectiva
Totes les organitzacions necessiten saber quin és l'impacte generat pels projectes i activitats que duen a terme.
L'àrea de gestió de el coneixement i de l'aprenentatge no és aliena a aquest requeriment.
El fet de gestionar aspectes intangibles dificulta aquesta avaluació.
Cal identificar indicadors que permetin mesurar de la manera més exacta possible dels resultats assolits.
Activitats
- Reflexionarem, prenent com a punt de partida el Marc estratègic de l'organització, sobre els aspectes relacionats amb l'aprenentatge, que sigui necessari avaluar.
- Revisarem i adaptarem el quadre de comandament format pel sistema d'indicadors que classificarem en tres categories: d'activitat, de rendiment i d'impacte.
- Identificarem la línia base, la realitat actual de l'organització en relació a les activitats i projectes per a la difusió de el coneixement, que ens permetrà avaluar els progressos assolits.
Conceptes clau
- Indicadors
- Quadre de comandament
- Línia base
Resultats
- Un model per identificar el punt de partida en relació a l'activitat, el rendiment i l'impacte.
- Un model de quadre de comandament que ens permetrà avaluar l'impacte de les activitats i els projectes relacionats amb la gestió de el coneixement i l'aprenentatge.
Equip
Equip directiu
Comandaments mitjans
Àrea Persones
Comandaments mitjans
Àrea Persones
Modalitat
En línia tutoritzat o presencial
Durada
8 hores
4 sessions x 2h
4 sessions x 2h