“Facilitar” o “liquidar” les dinàmiques participatives?
L’ús de dinàmiques participatives per prioritzar reptes i solucions i per promoure la difusió de les bones pràctiques està cada cop més estès a les organitzacions. Són ja moltes les que, com…
L’ús de dinàmiques participatives per prioritzar reptes i solucions i per promoure la difusió de les bones pràctiques està cada cop més estès a les organitzacions. Són ja moltes les que, com…
Es molt probable que si et pregunto sobre la importància de fomentar l’aprenentatge i l’intercanvi d’experiències a la teva organització, estiguis d’acord amb les següents afirmacions: “És molt important per a les…
M’ha succeït amb una certa freqüència en els últims mesos. Sembla existir una certa confusió entre la gestió del coneixement i la gestió documental: No, la gestió documental no és gestió del coneixement….
A l’anterior post vàrem veure les característiques d’un “equip comercial intel·ligent”. El pots consultar des d’aquest enllaç. En aquesta segona part compartim els trets a tenir en compte per avaluar el nivell d’evolució…
La capacitat d’una empresa per oferir un producte/servei de valor i comercialitzar-lo de la millor manera possible determina la seva sostenibilitat. Sense vendes que assegurin uns ingressos mínims qualsevol empresa està abocada…
Mantenir la il·lusió, el compromís i el ritme de treball es clau per a que un equip de millora identifiqui una solució, factible i compartida, al repte que hagi assumit. Els recursos…