Sense responsables, no hi haurà Gestió del Coneixement
La gestió del coneixement té per objectiu assegurar que les persones saben fer el que han de fer quan arriba el moment de fer-ho. Defineix un conjunt d’ activitats com ara compartir,…
La gestió del coneixement té per objectiu assegurar que les persones saben fer el que han de fer quan arriba el moment de fer-ho. Defineix un conjunt d’ activitats com ara compartir,…
La Gestió del Coneixement ha de tenir un impacte sobre les organitzacions La Gestió del Coneixement té sentit en la mesura que millora l’eficiència de les organitzacions. Aquestes últimes setmanes les he passat a…
En els darrers anys s’estan produint canvis significatius en els models per a la direcció de persones. Hem passat de models centrats en els resultats (direcció per objectius), a altres centrats en el que les persones…
Imagineu que aquesta nit us ve de gust una pizza per sopar. Podeu anar al supermercat, on podreu optar entre comprar la farina, el llevat, l’aigua i elaborar vosaltres mateixos la massa, deixar…
Estem d’acord: “existeix una relació clara entre el coneixement de les persones que integren una organització i els resultats que poden arribar a assolir”. El sentit comú ens diu que com millor…
La necessitat d’ innovar s’ ha introduït a les organitzacions de forma permanent. Si s’introdueix el terme a Google, per defecte, et suggereix complements com “innovació social”, “educativa”, “en producte”, “en servei”, … Apareixen institucions…