La formació i la gestió del coneixement

Què busquem la formació o l’aprenentatge? La formació La tercera accepció del Gran Diccionari de la llengua catalana del terme “formar” ens indica que un dels significats d’aquest verb és “Desenvolupar una aptitud,…

El que no es pot mesurar no es pot millorar

Un nou punt de vista sobre l’avaluació de l’impacte de la formació i l’aprenentatge de les persones sobre els resultats de l’organització. Nous punts de vista Nous entorns requereixen nous punts de vista per…

Què és el desenvolupament organitzacional?

L’avantatge d’un model gestió transversal en l’organització. L’estructura de la majoria de les empreses La majoria de les empreses (especialment les petites i mitjanes) opten per models organitzatius basats en l’assignació de…

Compartir coneixement aportant valor al client

L’estratègia de gestió de la relació amb el client: la base del model La gestió de la relació amb el client és una de les línies estratègiques clau de les organitzacions. Què…

L’spinning i la gestió del canvi

Estàvem a la tarda en una classe de spinning esforçant-nos al màxim, quan, de cop, el monitor s’aixeca de la seva bici per ajustar un dels altaveus. Portava una bona estona tocant…

1 2 3 4 5 6 7 8