Els impulsors de l’aprenentatge

Conscients que el coneixement és un actiu intangible clau per a que les organitzacions assoleixin el seu propòsit i els seus objectius, cada cop són més les disposades a aplicar nous processos…

Auditar l’aprenentatge organitzacional?

El terme “auditar” deriva del llatí i vol dir “escoltar sovint”. Dur a terme una auditoria implica escoltar a les persones que estan aplicant un model de gestió per recollir informació i…

Les “bones” o les “millors” pràctiques

Estic, aquests dies, col·laborant amb un col·lectiu d’entitats de voluntariat que em demanen una guia per identificar les bones pràctiques d’una organització. Comparteixo amb vosaltres el resum del seu contingut. Què són…

La intel·ligència col·lectiva vs. l’artificial

Ara que fa un any de la irrupció de ChatGPT, cal dir que cada cop més organitzacions prenen consciència dels beneficis de promoure el desenvolupament de la intel·ligència col·lectiva. Es clar que la…

1 2 3 4 5 6 7 8