Els catalitzadors de la Cultura d’Aprenentatge

Són moltes les organitzacions que volen impulsar una Cultura d’Aprenentatge. Volen crear un entorn propici per facilitar l’aprenentatge continu basat en la col·laboració i fomentar el desenvolupament personal i professional. Quan la…

Avaluar l’impacte de l’aprenentatge?

Una de les primeres orientacions que donem quan una organització ens consulta sobre “com desenvolupar un model per a la gestió del coneixement i l’aprenentatge” és: “Identifica els reptes que els teus equips han…

Knowledge for action

Definim “coneixement” com la capacitat per, davant de determinades situacions, prendre i portar a la pràctica la millor decisió. Cal no confondre “dades” o “informació” amb “coneixement”. La informació adequada més el…

Coordinar

I desprès del curs de formació, què …?

Els que coneixeu el tarannà de Neos, ja sabreu que l’expressió “curs de formació” no ens fa gaire el pes. Ens sentim més còmodes fent servir termes com “taller”, per la interacció…

Nous models pedagògics

Hem defensat sempre que l’aprenentatge es produeix quan es fomenta la curiositat, la reflexió, la col·laboració i l’aplicació pràctica dels seus resultats. Els processos i dinàmiques per la gestió del coneixement han…

1 2 3 4 5 6 7 8 9